Life Is More Than Enjoying a Good Reputation (J.Deml)

Wednesday, June 15, 2005

still reading...for fun, though.

tak mi odjela bara. SO IT GOES.
dva dny pred tim mi odjela molly. SO IT GOES.
bara je v brne a molly je v chile. ja jsem v lincolnu. a tohle zacina nejak podezrele pripominat slabikar. SO IT GOES.
koupila jsem si v nedeli v novel idea http://www.anovelideabookstore.com dve knizky od vonneguta - mother night/matku noc (co jsem cetla jako jeho prvni, nekdy ve trinacti, kdyz ji bratr k necemu dostal a ja mu ji celou precetla a celou trosku ponicila, jak jsem ji cetla znovu a tahala vsude s sebou. sorry.) a potom moji skoronejoblibenejsi cat's cradle/kolebku.
je to zabava cist je po tolika letech v originale.
kolebku jsem zvladla za dva vecery.
a dneska jsem zacla matku noc.
kolik moudra clovek nenajde na prvnich dvouch strankach:

WE ARE WHAT WE PRETEND TO BE, SO WE MUST BE CAREFUL ABOUT WHAT WE PRETEND TO BE.

SO IT GOES.

WHEN YOU'RE DEAD YOU'RE DEAD.

MAKE LOVE WHEN YOU CAN. IT'S GOOD FOR YOU.

!!!
lovE...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home